Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Jeśli towar który do Państwa trafia nie jest zaakceptowany, a nie posiada żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać w transporcie, może być do nas zwrócony na Państwa koszt w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki.

Uszkodzenie powstałe w trakcie transportu - REKLAMACJA

W przypadku widocznych uszkodzeń mechanicznych takich jak np. rozerwana folia zabezpieczająca paletę, karton, pobite produkty - należy w OBECNOŚCI KURIERA sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY. Jest to podstawa do uznania przez nas oraz firmę kurierską Reklamacji.

WAŻNE: PROTOKÓŁ SZKODY MUSI ZOSTAĆ SPISANY W OBECNOŚCI KURIERA I przez niego PODPISANY. 

Protokół szkody powinien zawierać następujące informacje: artykuły były zapakowane w folię bąbelkową, ofoliowane taśmą, znajdowały się w kartonach, miały kartonowe przekładki, paleta owinięta była folią strech,  oklejona naklejkami "ostrożnie szkło", "ubezpieczenie" oraz "nie piętrować".

Tak wypełniony protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzeń i kodami uszkodzonych artykułów należy przesłać do nas drogą e-mailową na adres: biuro@homedecoration.pl

Następnie skontaktujemy się z Państwem celem dopełnienia formalności.

 


Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Instagram
Projekt i wykonanie: Pin Media