ZWROTY
Jeśli towar który do Państwa trafia nie jest zaakceptowany, a nie posiada żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać w transporcie, może być do nas zwrócony na Państwa koszt w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki.
Uszkodzenie powstałe w trakcie transportu - REKLAMACJA
W przypadku widocznych uszkodzeń mechanicznych takich jak np. rozerwana folia zabezpieczająca paletę, karton, pobite produkty - należy w OBECNOŚCI KURIERA sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY. Jest to podstawa do uznania przez nas oraz firmę kurierską Reklamacji.
WAŻNE: PROTOKÓŁ SZKODY MUSI ZOSTAĆ SPISANY W OBECNOŚCI KURIERA I przez niego PODPISANY.
Protokół szkody powinien zawierać następujące informacje: artykuły były zapakowane w folię bąbelkową, ofoliowane taśmą, znajdowały się w kartonach, miały kartonowe przekładki, paleta owinięta była folią strech, oklejona naklejkami "ostrożnie szkło", "ubezpieczenie" oraz "nie piętrować".
Tak wypełniony protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzeń i kodami uszkodzonych artykułów należy przesłać do nas drogą e-mailową na adres: biuro@homedecoration.pl
Następnie skontaktujemy się z Państwem celem dopełnienia formalności.
Podaj swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.